Baner serwisu


Informacje i dane prezentowane w serwisie Ilostan Pojazdów Trakcyjnych nie są oficjalnymi przewoźników kolejowych i pochodzą ze źródeł określonych w bibliografii oraz obserwacji użytkowników naszego serwisu.

Tabor trakcyjny -> Lokomotywy elektryczne -> 193

193 785-3


EVN: 91 80 6 193 785-3 (D-ITL)

22370 numer fabryczny

2018 rok produkcji

6 Wiek pojazdu

Czynny status

2356 wyswietlen

Historia przydziałów

DataPrzydziałPrzewoźnikDodał
2018-04-**-----------
Captrain Deutschland GmbHkolejarz00
2018-04-**-----------
(delegacja)
ITL Dresden - Niemcy
(Captrain Deutschland GmbH)
kolejarz00

Historia napraw

DataZNTKMalowanieTyp naprawyDodał
2018-03-09Siemens München-Allach

biało-żółteProdukcja


Wariant: -1
kolejarz00

Historia zdarzeń

DataZdarzenieRodzaj zdarzeniaDodał
2020-11-28Lokomotywa prowadziła pociąg relacji Bad Bentheim - Węgliniec w składzie którego znajdowały się cztery jednostki serii DM90 o numerach 3429, 3431, 3435 oraz 3445 przeznaczone dla polskiego przewoźnika SKPL Cargo Sp. z.o.o. Skład do stacji Węgliniec dotarł dnia kolejnego.-----Kolejman75

Fotografie

FotografiaOpis

2022-09-23 Kuźnia Raciborska

Vectron ze składem talbotów jedzie w kierunku podg. Turze.


MechanikEU07 autor 460 wyswietlen 0 komentarze

2022-06-11 Decin

Vectron Captrain wraz z nietypową przesyłką nadzwyczajną w postaci jednostki TGV PSE no. 016 oczekujące na zakończenie procedur przed wyruszeniem powrotnym z Czech do Francji. Do naszych południowych sąsiadów w ubiegłym tygodniu przyjechała jednostka TGV PSE, czyli przedstawiciel pierwszej generacji francuskich pociągów high-speed. Celem wizyty była promocja szybkich kolei w Czechach. Widoczna na zdjęciu jednostka ustanowiła rekord prędkości wynoszący 380 km/h., co zostało upamiętnione specjalną tablicą. Sama jednostka używana była na linii Paryż - Lyon. Co ciekawe pociąg ten nadal utrzymywany jest w pełnej sprawności technicznej i jest jedynym zestawem do ewentualnej prezentacji w Unii Europejskiej. Został dwukrotnie znacząco zmodernizowany i wyposażony w najnowocześniejszą technologię komunikacyjną. Pociąg TGV 16 został wycofany z eksploatacji w 2018 roku. Jego obrotomierz zatrzymał się wtedy na przyzwoitej liczbie - 13 383 189 km. W dniu wczorajszym na stacji Usti nad Labem odbyła się prezentacja pociągu, jednak ze względu na ogromne zainteresowanie nie udało się wykonać "sensownego" zdjęcia. Okazja, całkowicie przypadkowa, pojawiła się kilka godzin później na innej czeskiej stacji - Decin, gdzie jednostka była przygotowywana do powrotu do Francji.


pitagoras23 autor 498 wyswietlen 0 komentarze

2021-03-09 Węgliniec

193 785-3 oczekuje na odjazd w stronę Horki.


Petelicki autor 748 wyswietlen 0 komentarze

2020-09-17 Saarmund

Vectron z platformami przejeżdża przez stację


MK78 autor 697 wyswietlen 0 komentarze


IPT v 1.4 - Copyright by ForumKolejowe.pl - 2011-2020 - Created by przem710
Czas wygenerowania strony: 0.07631 sekundy, zapytań SQL: 24